26 april 2009

130. Nr 213 Organiserad

Uppställning.

8 kommentarer:

Olga T sa...

Ja här var det ordning och reda!Passande för temat!

annalarssonphotography sa...

Verkligen passande för temat!
Militäriskt uppställda juice förpackningar! :)

Ordning och reda!

Ulrica sa...

Ja vilken tur att det är ordning och reda i kyldiskarna... kan bara tänka mig hur det annars skulle bli. Fullständig kaos:)

Ulrica sa...

Psst, var försiktig med kameran i affärer och andra icke offentliga utrymmen, där får man inte fotografera utan tillstånd:) Men smyger du så ingen ser så går det ju bra... det gör jag:)

Charlotta sa...

Vilken fyndig tolkning på temat. Dina bilder är alltid inspirerande och fina.

Anonym sa...

Hej.

Läste någonstans att du hade problem med 72722 numret. Vet inte om jag hamnat rätt men skadar inte att skriva här... Du ska skicka stopp med 2 p till 72722 så funkar det! Ha det bra

Mollan70 sa...

Hej tittar in här =)

annette sa...

Tur är det för annars skulle jag komma hem med ännu fler varor av fel sort än jag gör idag:)

Gillar Ditt val på temat och bilden är fin!

annette