26 april 2009

129. Nr 270 Second Hand

Returburkar.

6 kommentarer:

Maria Berg sa...

Bara så bra!
Dessutom blev det snyggt men det blir väl inte oliver av de bladen....hihhii

Surt men en söt bild på gullt som strålar som solen sommaren är här... nästan i alla fall.

Oraganiserade - de var bra kanske jag tar efter dig, det finns nog massa tema att hitta i en matbutik får nog ta med mig kameran in nästa gång och inte lämna den i bilen.

Stavfel kan var så charmiga - i Marocko fick vi hemlangad glass!

Ja kan det bli mer naturvetenskap en NASA!

Patriotisk, jag som var så insnöad att det måste var om Sverige, klart det inte måste var det - USA o något land kan man hitta massor av, deras flaga fanns överallt när jag var där.

Kul med ett fotografi som var av en tecknad person!hihiiih

Kram Maria Berg, MB

annalarssonphotography sa...

Snyggt att använda burkarna! :)

sinneskatten sa...

De "krukorna" vill jag ha, får ha begär.
Jag är väldigt förtjust i att återanvända saker.Snyggt och kul fotat.
Organiserat är också bara så bra...

Ulrica sa...

Tack för tipset... så vill jag också plantera mina bblommor... läckert:)

Veronica sa...

Hihi, nu känner jag igen mig. Jobbar som kock och det går några sådana burkar i veckan så de tar jag hem och sätter kryddor i, snyggt tycker jag!!!!

annette sa...

Så ursnyggt, skall jag tänka på nästa gång jag får en tom burk, gillar bilden mkt!

annette