28 december 2009

365. Nr 184 Minimalism

Vackert i sin enkelhet.

10 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Grattis till att ha klarat av utmaningen! Superbra jobbat. Ja, jag fick inse att det var en omöjlighet för mig att klara så många bilder. En om dagen känns ju rätt lagom, men jag halkade efter från start. Har spurtat på slutet, men det räckte inte. Du frågade hur jag gjort min temalista. Först har jag lagt in listan, när jag sedan klarat av temat har jag tagit permalänken från just det inlägget och lagt in i mallen, precis som en vanlig länkning t ex: temanamnet. Förstår du hur jag menar? Svårt att förklara, jag bara gör...Återkom gärna om du inte förstår mitt svar, så ska jag försöka att utveckla det.

Maria Berg sa...

Hej på dig,

hittar jag dig på annan blogg nu?

Grattis så här lite i efterskott - du fixade det och jag det är vackert i alla sin enkelhet,
MB

Maria Berg sa...

Tokig jag är, klart jag skall titta bland länkar till höger, förlåt att jag rör till det, MB

Annie Jeffries sa...

omigoodness, I just love what you have down here. I'll have to try this effect. And - the title of your picture is just perfect.

Cherry sa...

you have an eye for exquisite beauty. :)

Lucy Corrander sa...

It's delightful, this.

Lucy

Viola sa...

Vakkert bilde!! Skikkelig stilig er det! Jeg har nesten glemt at du har denne bloggen, trodde jeg var følger, men nå har jeg ihvertfall lagt meg til her.. :)
Mange vakre bilder her på siden, du er så flink med macro!!
Klemmer! :)

Kirigalpoththa sa...

Very interesting capture!

Randi sa...

Så kreativt och vackert fångat!

Johnny Nutcase sa...

good stuff, great depth of field, really works nicely!