9 april 2009

113. Nr 182 Metall

Hållbart material.

9 kommentarer:

Lena Ohlén sa...

En riktigt tjusig bild!

Fia sa...

Vilka läckra former, kall hård metall, men ändå mjuk och vacker!

Maria Thorbjörnsson sa...

God fortsättning på en härlig helg
Kvack-Kvack-Maria

Della sa...

Bra metallbild. Men vad är det egentligen? Jag har suttit här och funderat.

Charlotta sa...

Härlig bild!

Marie sa...

Det är hörnet på en stor varuvagn som stod utanför lastkajen hos Ica Maxi :-)

annette sa...

Trots att metall ter sig hårt så har Du lyckats få den här bilden att se mjuk ut!

annette

Maria Thorbjörnsson sa...

Tips och Trix

Nu behöver jag hjälp från er allihop-Jag har öppnat upp min blogg
Maria i Sennan
Min tanke är att samla upp Fix och Trix-Länkar till bra information om hur man kan förändra sin mall-förstora-förminska-Bildhanteringsprogram som finns tillgängliga på nätet och är gratis-Roliga länkar till animationer-giffar-clipart mm.
Ja allt vad ni kan ha och vill dela med er av..............
Gör ett inlägg på din blogg med länk till sidan du vill dela med dig-skriv en kommentar hos mig så hämtar jag hem länken och lägger in den på Maria i Sennan
Det är lika roligt att ge som att få............
...Maria...

Ulrica sa...

Snyggt. Jag har funderat på vad jag ska fota till detta tema.