15 mars 2009

85. Nr 297 Spiral

Med risk för att bli snurrig om spring i dessa trappor.

8 kommentarer:

Ninni sa...

Läckert! Bra tolkning! Jag gillar alldeles speciellt de stora siffrorna;)
Tycker jag känner igen mig...är det en del av Kulturhuset?

Maria Thorbjörnsson sa...

Ja uschianemei-där blir det nog vimsigt att gå upp eller ner
Ha det....Maria i Sennan

Olga T sa...

Precis som Ninni kände jag att detta måste vara Kulturhuset. Bra med rejäla siffror och olika färger om man blivit yr i spiraltrappan.

Marie sa...

Nej inte Kulturhuset. Spiraltrappan tillhör ett P-hus här i Stockholm.
De färgade siffrorna piggar ju upp den annars gråa byggnaden.

Ida sa...

SV: Tack, snälla du!

Maria Berg sa...

MYCKET vackert och fint kort till temat spiral - jag fotade igår en gammal ful spiral träd som var slängd i naturen efter att ha sett fin underbart bra bild måste jag nog hitta något annat- bra jobbat!
MB

Anonym sa...

Det var en bra bild! Man blir nog både snurrig i huvudet och får ont i benen om man går uppför den trappan!

annalarssonphotography sa...

Snyggt fotat! Jag blir yr bara av att titta på bilden.. ;)

Kram Anna