6 mars 2009

74. Nr 291 Snö Eller Is

Kung Bore har arbetat duktigt.

8 kommentarer:

Ninni sa...

Oj vad mycket snö! Ser det ut så där hemma hos dig nu...
Vackert så här på bild och lite av kylan skulle jag kunna tänka mig.
ha en trevlig helg!

annalarssonphotography sa...

Jisses vad snö!
Vackert på bild som Ninni säger, men lite vår nu..

Ha en fin helg!
Kram Anna

Olga T sa...

Så vackert! Så mycket snö är ngt jag aldrig upplever. Det ser så rogivande ut med all snön.

Marie sa...

Inte i Stockholm inte. Det här är vädret i Idre.

Anonym sa...

Underbart vacker och vintrig bild!

Sådan vinter vill jag ha, men då får man nog åka några mil norrut.

annette sa...

Misstänkte att vi var en bit norrut, för här mellansverige är det mera regn än snö som kommer nu.
Verkligen en vacker bild av vintern, så kunde det få vara!

annette

A home far away sa...

Fina bilder, blir nostalgisk när jag ser den underbara bilden på svenska flaggan...snyft

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Mimmi sa...

tack för ditt besök:) vilka fina bilder du har i din blogg:)
här har vi riktig vår väder ..