10 februari 2009

50. Nr 193 Naglar

Välmanikurerad.

8 kommentarer:

sinneskatten sa...

Är det fransk manikyr det heter? gillar att du gjort bilden svart vit.

Anonym sa...

Vad snyggt med fransk manikyr! Tänk om mina naglar såg ut så där!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Hej Marie!

Tackar för dina trevliga kommentarer om mina bilder.

Du frågade ang böcker ang photoshop. Ett bra tips är en hemsida som heter www.moderskeppet.se som har massor av guider och övningsuppgifter för bildbehandling i olika photoshopprogram. Han har också jättebra dvd filmer som man kan köpa med läromaterial. Rekomenderas varmt.

Ville bara säga också att jag tycker att dina bilder genomgående är väldigt bra.

MVH
Ambjörn

Maria Thorbjörnsson sa...

Hej på dej-Trevligt att mötas-läckert med svart-vit-lägger dej i min vänlista så jag ser när du lägger in nytt

Nässelblom och choklad sa...

Snygg bild på temat. Håller med övriga om att den passade väldigt bra som svart-vit.

Anonym sa...

Hej! Fina bilder och tolkningar. Idag gillade jag särskilt den övergivna vattenkannan och Whats for dinner. Vi ses igen!
Stormhatten
http://stormhatten.tradgardsblogg.se/

Anonym sa...

Tack för titten hos mig!! så glad man blir när någon ny kikar in och lämnar ett litet avtryck. Dina foton är jättefina och wow vilken fin hand och naglar så vill jag också se ut!!!! Bilden på fågelns fotavtryck i isen är urläcker tycker jag.
Ha det gott
Lotta