2 februari 2009

43. Eget Tema 17 Spegelbild

Det lugna blanka vattnet är en naturspegel.

15 kommentarer:

Olga T sa...

Många vackra bilder på din blogg.
Bojen här är tjusig.
What´s for dinner nedan tycker jag var riktigt rolig. Ungefär som när man öppnar sitt kylskåp och inte har planerat maten...

Nässelblom och choklad sa...

Tack för kommentar hos mig. Vilken vacker tydlig spegling, effektfullt med det röda flötet mot den milda bakgrunden.

Anonym sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig! Vilken fin boj! Jag älskar vattenspeglingar! Är det öppet vatten där du bor??? Svårt att förstå för en infrusen norrlänning!!=)

Sanna sa...

Alla bilder här på sidan är super fina!

Anonym sa...

Hej! Oj, vilken fin bild på temat spegelbild. Jag länkar till dig.
Jag har också en ny header på min blogg:-)
hade med dig:-)

Anonym sa...

Hej Marie

Vad många fina bilder du har. Jag håller på med min fotoblogg i wordpress. Det kommer att ta tid. Din blogg är ren och snygg och lätt att hitta i. Jag har hela året på mig och jag ser fram emot att få ordning på en fotoblogg och alla mina bilder. Nuvarande blogg Res i Rosa http://metrobloggen.se/resirosa
/Amanda

Rajson sa...

Nu har jag kikat genom dina foton.Många höjdar foton.Ska bli kul och följa dig!

Ulrica sa...

Härlig bojbild. Måste kanske snart ge mig på ett eget tema också...

Paula sa...

Oj här var det många fina och härliga bilder... Usch jag får sååå dåligt samvete för att jag inte hinner något annat än ´jobb, häst och barn just nu.... men snart är jag nog tillbaka... kram

Veronica sa...

Vad fin! Du tar många fina kort!
=)

Anonym sa...

Vilken fin bild! Jättehärlig!

Unknown sa...

Vilken kanonbild och bra tema.

Förresten många riktigt bra bilder.

Hälsningar Ambjörn

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Vilken vacker bild! Så rofylld!

annette sa...

Så skön bild, rofylld med skuggan i vattnet, längtan till sommar infinner sig!

annette

karo sa...

Vilka fina bilder du har tagit!