29 januari 2009

29. Nr 211 Öppet

Kiosken bjuder in till inköp.

6 kommentarer:

Maria Berg sa...

Öppen jaså den finna också på listan - man kommer ju inte ihåg allt.
Intressant att fota en skylt - jag tänkte en öppen låda, det är så härligt att man ser det på olika sätt. MB

Ninni sa...

Här behöver man inte tveka om saken;)
Visst är det skojigt att man får så olika tolkningar av ett tema.

sinneskatten sa...

hej Marie!jättefina bilder och skojiga tolkningar.
Jag har min 365 blogg på blogg.se.
men vi som har det kan inte kommentera på din blogg, så ett tips är att du ändrar så alla får en möjlighet att kommentera.
(min andra blogg ligger på blogspot så därför kan jag skriva detta.)

Paula sa...

Hallå oj skall försöka förklara. Öppna upp listan för att "greja" med den. (antingen under anpassa eller verktygen längst ner vid listans slut. om du har snabb red) När du öppnat upp så den ser ut så som när du fixa den i början. Så har du en länk knapp där uppe. Markera kopiera länka.. som i ett inlägg.. hoppas du fattar Många kramar Paula

AnnaKK sa...

Hejsan!

Tack för kommentaren i min blogg!

Skyltar är alltid kul, och den här blir lite extra intressant på bild eftersom den är genomskinlig. Man blir nyfiken på det som är bakom den, så att säga! :-)

Ha en fin kväll!

/AnnaKK (http://handerblandander.blogg.se)

Nässelblom och choklad sa...

Visst är det öppet! Bilden blev spännande med de olika färgskiftningarna och kioskens innehåll som bara anas. Det är så kul att se och läsa alla olika tolkningar på olika teman.